vrijdag 21 april 2017

Aan wie het aangaat 2



Satanisme, sexueel misbruik met babies, dieren etc., canibalisme…
‘Liefde is de wet’ las ik ooit als onderdeel van een satan contract dat mensen tekenen die zich daaraan schijnen te verbinden. Materiële overvloed wordt hun deel.
Ze gaan voor de bijl, de een na de ander, en het verklapt hun zwakheid, hun achilleshiel. Alleen: het  is niet voor niets, maar ik denk dat dat contract daar niet over rept. Je belandt in de afschuwelijkste wereld die je je voor kan stellen, met verkrachting, moord, leugens, diefstal, achterbaksheid, en ineens dien je het kwaad.


Ik heb er veel over nagedacht. Voor ‘Liefde is de Wet’ zou ik ook getekend hebben. Dat doen veel mensen waarvan je het absoluut niet verwacht. Je wordt geacht je moeder aan de duivel te verkopen, en je kan niet meer terug…. Is dat zo? Zit je levenslang vast aan een gelogen contract?


Alle verandering komt van binnen uit, als het met je hart beleden wordt. Ik geloof niet in de slechtheid van mensen, en het tekenen van zo’n contract zal vaak gebeuren uit zorg voor de familie. Als dat zo is, is goedheid de basis binnenin henzelf. Keer daarnaar terug. Heb geen angst voor de gevolgen of de macht die over je heen komt. Ga terug naar je hart lieve mensen en verklaar je liefde voor God en het leven overal. God weigert niemand. Want God IS liefde.

Image result for ontkiemende