donderdag 15 juni 2017

Colin James: when the crazies come out of the woodwork

Colin James: When the crazies come out of the woodwork

Image result for colin james

https://youtu.be/UIF03LeD5UM

Vertaling van de tekst:

Nacht, is de tijd voor de honger

Door deze kamers, jij en ik, we dwalen
Te veel, te lang, houd de tranen terug
Ik wacht, werk hard en ik tel de jaren
Binnenkort zullen de engelen de zon ontgrendelen
Breek deze kettingen  en draai het pistool weg
Niets is beter dan de vrijheid ...
Yeah niets is beter yeah dan de vrijheid, want de wet neemt een man weg uit zijn familie
Zie het kwaad op de hekken langs de snelweg
Jammer, zo verdrietig om het lam te zijn
Vanaf mijn huis moet ik op mijn knieën en handen kruipen
En binnenkort zullen de engelen de zon ontgrendelen
Breek deze kettingen , ja en draai het pistool weg
Niets is beter dan de vrijheid ...
Yeah, niets is beter dan de vrijheid
Yeah, niets is beter dan de vrijheid
Yeah, niets is beter dan de vrijheid

Niets is beter dan de vrijheid
Niets is beter dan de vrijheid
Niets is beter dan de vrijheid
Niets is beter dan de vrijheid

Ooo baby niks
Niets is beter

http://www.starshipearththebigpicture.com/2017/06/15/when-the-crazies-come-out-of-the-woodwork-video/