dinsdag 3 oktober 2017

CITATEN UIT GOLDFISH RAPPORT NO. 133, 2e helft


Citaten uit de transkriptie van de laatste Goldfish bijeenkomst, die werd bijgewoond door Cobra (http://2012portal.blogspot.nl), Benjamin Fulford, onderzoeksjounalist  (https://benjaminfulford.net/) en  Kauilapele, hoog spritueel persoon (/kauilapele.wordpress.com)

De verslagen van Goldfish verschijnen altijd eerst in audio, waarbij de stem van Cobra, vanwege anonimiteit en veiligheid, is vervormd.
De bijeenkomsten duren lang. De transkriptie bevat 34 pagina’s.

Ik volg lang niet alles. Politiek heeft mij nog nooit één dag kunnen boeien.vanwege inhaligheid en inconsequentie. Daardoor zijn de enorm belangrijke bijdragen van Benjamin Fulford, die in Japan woont, aan mij voorbij gegaan. Dus is dat ook bij deze bijeenkomst en in dit verslag niet mijn ding.

Toch, ondanks de ontbrekende voortgang van gebeurtenissen, is er informatie die alles een beetje begrijpelijker maakt. M.


Citaten uit:

Het GoldFish-rapport nr. 133
Exo / Geo Politieke Ronde Tafel Met
Cobra, Benjamin Fulford en Kauilapele
20 september 2017


Pagina 20

Louisa: Tony Gambino werd uit de gevangenis vrijgelaten en hij heeft een zeer stevige verklaring gedaan en ik zou willen dat jullie (Benjamin red.) en Cobra hierover commentaar geven en hij zei eigenlijk dat de Mafia voor het Vaticaan werkt, wil je hierop reageren ?

Benjamin: Absoluut, ik kwam hier uit de eerste hand mee in aanraking, toen ik eerst ... je weet, de eerste mensen die naar me toe kwamen voor de heroïnehandel van de gangsters van Zuidoost-Azië en de CIA-tegenhangers, en ze wezen naar het Vaticaan, zo deden de Rockefelleren ook de Rothschilds en ik ging erheen en ik kwam bij deze mensen die de zwarte zon aanbidden en ... dat is waar alles vandaan komt, het fysieke pad leidt naar het Vaticaan en we moeten ons van de gemene Duitse paus ontdoen en er is een zuivering van de Vaticaanbank geweest en vermoedelijk zijn goede jongens onder Francis in beheer maar ze willen nog steeds niet die controle opgeven, ze willen niet .. Ze willen een 'romijns wereld imperium' gecontroleerd door hen , dus hoewel Paus Francis leuke dingen zegt of wat dan ook, we gaan het wel in de gaten houden!

Pagina 21

Cobra: Eigenlijk waarover Benjamin praat, is het Jezuïetnetwerk en de Archonfamilies in Rome. Het zijn oude families die hun lijn van 2000 jaar geleden volgen. Zij zijn dezelfde families die tweeduizend jaar geleden in het Romeinse rijk waren en zij zijn dezelfde mensen die reïncarneren, dat waren de Caesars in de Romeinse tijd, sommige van hen, niet allemaal maar sommige van hen. ... als je de geschiedenis van de slechte bemanning van despotische heersers hebt gekend, zijn dezelfde als de hoofden van bepaalde zwarte adelijke families in Rome en dit is de Archon-laag van controle. Er is nog een laag bovenop die de Chimera groep heet, maar de archonlaag is zeer dicht bij een echt occult krachtcentrum op de planeet, en veel van deze families zijn nog steeds fysiek gevestigd in Rome of in Italië.

Benjamin: Ik ging naar Italië en ik ontmoette ze en ze vertelden me dat 26.000 jaar geleden ze exotische technologie kregen zoals de mogelijkheid om stormen op te roepen door buitenaardsen en hen werd verteld om de aardegeschiedenis tot op zekere hoogte te manipuleren  die afgestemd was op bewegingen van de sterren en de planeet en dat er iets moest gebeuren aan het einde daarvan, en ze zeiden dat de plot eindigde in 2012 en dat ze gewoon niet weten wat er nu gebeurt en dat er een grote groep is geweest, ze zijn al zo lang aan de macht dat ze niet willen opgeven, dus dat ze nog steeds de controle houden, maar hun gereedschap werkt niet meer zoals ze vroeger. En zoals je zei, oke, mijn eigen rapportage ter plaatse in Italië in Milaan, dat was waar ze me probeerden te vergiftigen, om me te stoppen met het onthullen aan de wereld wat ik zag en daar hoorde, is dat ze... ze beweren dat hun controleursr ET waren, gevestigd in Basal Zwitserland.

Steve: Waren dit de archons?

Cobra: ja ja ja

Steve: en kunstmatige intelligentie is hetzelfde?

Cobra: kunstmatige intelligentie is slechts een programma dat wordt gebruikt door een bepaald bewustzijn, dat plasma-gebaseerd is, Yaldabaoth entiteit is een grote plasma entiteit die een computer cijfer netwerk heeft als onderdeel van zijn fysieke lichaam en stuurt dit direkt vanuit het plasma vlak, het plasma vlak maakt deel uit van het fysieke vlak, dat is ... je hebt een fysiek lichaam, je hebt vloeibaar fysiek, je hebt fysiek gas, en je hebt plasma en plasma is eigenlijk geïoniseerd gas en leeft, en er is een structuur van plasma rond de planeet die eigenlijk een levende entiteit is en de AI controleert

Pagina 22

Steve: Ik begrijp het, dus Cobra, zou je het erover eens zijn dat dat mogelijk is, dat ze de cryptocurrency kunnen overnemen?

Cobra: eigenlijk, de kunstmatige intelligentie beheert het financiële systeem al tot op zekere hoogte maar de Cabal maakt er deel van uit, ik zou zeggen, een totaal van ... zij hebben hun eigen, tussen haakjes, verenigd bewustzijn op een negatieve manier, ze gaan akkoord met hun doelen, zo is hun parasitaire coëxistentie die zij hebben, met soortgelijke doelen en daar proberen we ons nu te bevrijden.

Steve: oké.

Cobra: .... op de planeet.

Louisa: Nou, Cobra, is dat niet wat deze compressie doorbraak gaat doen, om alle negativiteit van de planeet te bevrijden?

Cobra: het is wanneer het licht doorbreekt. We hebben een sterk netwerk van Lichtkrachten onder het oppervlak in hun verschillende ondergrondse bases, en we hebben Lichtkrachten boven de planeet, in de lucht, in de moederschepen. En we hebben deze laag van de controle op het oppervlak en de Lichtkrachten duwen van boven en onder door het oppervlak en daarom bouwen we ons netwerk van licht op het oppervlak, om deze energetische verandering te ondersteunen, omdat het zeer sterk zal zijn, het zal enorm zijn, het zal heel intens zijn.


Pagina 22

Cobra: Ik zou zeggen dat het tijd is voor de mensen om hun eigen innerlijke leiding te gebruiken en zelf te beslissen wat ze voor deze equinox willen doen.


Pagina 26

Cobra: begeleiding over wat?

Louis: proberen te achterhalen welke rol ze kunnen spelen, als ze het gevoel hebben dat ze iets willen doen, maar ze zijn niet zeker, ik bedoel dat ze misschien bang zijn van vergelding ...

Cobra: ja, oke! Het is een innerlijke reis. We hebben allemaal dat innerlijke Hogere Zelf en we moeten leren om er naar te luisteren, want we hebben allemaal een specifieke missie gekregen die niemand anders kan doen en niemand anders kan je vertellen wat te doen. Je kunt begeleiding krijgen, ik kan meditaties plaatsen, iemand anders kan cursussen van actie geven, wat allemaal goed is, maar uiteindelijk moet je naar binnen gaan en erachter komen wat je moet doen, je moet de moed vinden om je comfort zone uit te breiden en te riskeren en doe het, omdat een deel van de planetaire situatie van jou afhangt, niet alles, maar een klein percentage. Als je jouw missie niet doet, zal het voor ieder ander moeilijker zijn. Het is dus een deel van de verantwoordelijkheid dat je, aangezien je hier bent geïncarneerd om te proberen deze wereld een betere plek te maken op je eigen unieke manier.

Pagina 29

Cobra: oke, we raken hier nu zeer diepe onderbewuste problemen aan, de angst voor de dood is een van de diepste programma's die we ... die de Cabal heeft gecreëerd en die we als mens als een soort hebben ontvangen en dit is de basis van de financiële controle. Mensen worstelen met hun banen, sluiten compromissen omdat ze bang zijn om van de honger te sterven, dit is de grootste angst, en daarom is de uitbuiting van de mensheid zelfs maar mogelijk. De Lichtkrachten hebben de technologie om dat te overwinnen, het is mogelijk om het menselijk lichaam onsterfelijk te maken. De RM (resistance movement / tegenbeweging) heeft die technologie, die technologie zal aan de mensheid worden gegeven nadat we de planeet bevrijden. Dus, onsterfelijkheid is hier geen probleem, het gaat hier om angst voor de dood die deel uitmaakt van het programma, van het controleprogramma. En als je de angst voor de dood overwint, dan ben je vrij, dan kan de Cabal je niet financieel beheersen omdat je niet bang bent om te sterven en als je niet bang bent om te sterven, groeit je innerlijke kracht, je wordt creatief, je kan dingen doen onafhankelijk van het controlesysteem. Dit is de sleutel hier.

Pagina 32

Louisa: maar wat de individuele mensen kunnen doen? Wat kan je als individu vragen ... zoals je bent, weet je, vechtend voor jezelf

Benjamin: individuele mensen kunnen ... allereerst, wat het dichtst bij jou is, is het belangrijkste. Zorg dus dat je hond en je kinderen gelukkig zijn voordat u zich zorgen maakt over China of Noord-Korea of ​​dergelijke dingen, weet je wat ik bedoel? Als, dan ... maar wat mensen kunnen doen, ze kunnen de telefoon pakken en kranten en politici bellen en zeggen, waarom doe je dit, weet je, en ze kunnen ...

Steve: druk op deze mensen uitoefenen

Benjamin: van onderen druk op deze mensen uitoefenen, omdat het bovenaan een zeer kleine groep is en als je onder druk komt te staan, zoals mensen in het leger naar het commando gaan, zegt: waarom is dit aan de hand en de druk wordt onweerstaanbaar ... en op de hoogte wordt gebracht en probeert ervoor te zorgen dat je niet misleid bent met valse informatie, zorg dat je zelf feiten controleert

Steve: beter als aandacht ...

Benjamin: en vooral vertrouwen op je eigen zintuigen, de echte wereld die je met je eigen ogen ziet, de dingen die je zelf opmerkt, zijn veel belangrijker dan de fantastische dingen die je op internet ziet.

Pagina 32/33

Louisa: ja! Cobra, wat wil jij vandaag achterlaten voor onze kijkers. Wat voor positief, hopelijk positief, hoopvol bericht.

Cobra: oké, ik zal geen data geven maar we maken grote voorderingen. Het is altijd het meest uitdagend net voor de doorbraak en de reden waarom dit jaar zo uitdagend was, was gewoon omdat we te maken hebben met echte kwesties, we lossen eindelijk deze patstelling op in de top, het wordt nu opgelost. Dus, de reden waarom het zo moeilijk was, is omdat we net voor de doorbraak zijn, ik weet dat het niet gaat gebeuren deze week. Het gebeurt niet vandaag maar het zal in de nabije toekomst gebeuren en we moeten gewoon doorgaan, blijf doorgaan, blijf soorgaan en geef nooit op en we zullen er komen.

Pagina 33/34

KP: Ik ben het helemaal eens met wat Benjamin en Cobra hebben gezegd en ja, we zijn er, ik bedoel heel dichtbij, heel erg dichtbij ... het is net als ... er is niet veel meer daar, dat ik kan toevoegen, ik voel me gewoon ... volg je innerlijke leiding, volg je missie, weet je, als je een missie hebt ... misschien is jouw missie alleen om je kat en je hond en je vrouw of je man of wat dan ook te verzorgen, maar ik denk dat zo veel mensen wakker worden over wie ze zijn, waarom ze hier zijn om te doen of te zijn en dat is wat ik zoek.

Steve: Ik wil gewoon zeggen, het was een genoegen om de dynamiek van deze ontmoeting te ervaren. Ik voelde dat iedereen op zijn eigen manier verbonden was om dingen op een zeer indrukwekkende maar zeer krachtige manier voorwaarts te bewegen en ik was gewoon ... het gaf me veel hoop, om te luisteren naar deze mensen, ze te spreken en te voelen dat er hoop is en dat deze mensen maar beperkte tijd hebben en dat hoe meer we ons concentreren en onze ... actief blijven om onszelf wakker te maken, des te groter de hoop en hoe dichter de verandering nadert. Daarvoor wil ik heel graag bedanken!

Louisa: bedankt, Steve, bedankt voor onze samenwerking, je bent altijd mijn redder en hebt mijn steun. Mensen, dit was echt geweldig en ik ben erg bevoorrecht om hier gastvrouw te zijn en dit naar onze kijkers te brengen, ik realiseer me dat er zoveel meer is dat we kunnen doen, luisteren naar de meningen van de gasten die vandaag in dit rapport staan, onderschat niet hoe krachtig je werkelijk bent en welke impact je kan maken. Het lijkt erop dat ieders boodschap was: je moet meer doen, we moeten zoveel meer doen dan we zelf kunnen en dat we in onszelf moeten geloven en dat we dit kunnen. Zeker overwinnen van angst en dood is een echt goed begin, want dan wordt je sterker, zoals Cobra zei.
(...)
DE KRACHT IS MET JE !, en vergeet je innerlijke kind niet ... en geniet van het leven




Vertaling: Maria  http://mariaenbuitenaardsen.blogspot.nl/