zondag 1 oktober 2017

CITATEN UIT GOLDFISH RAPPORT NO. 133


Vandaag verscheen de transkriptie van de laatste Goldfish bijeenkomst, die werd bijgewoond door Cobra (http://2012portal.blogspot.nl), Benjamin Fulford, onderzoeksjounalist  (https://benjaminfulford.net/) en  Kauilapele, hoog spritueel persoon (/kauilapele.wordpress.com)

De verslagen van Goldfish verschijnen altijd eerst in audio, waarbij de stem van Cobra, vanwege anonimiteit en veiligheid, is vervormd.
De bijeenkomsten duren lang. Deze transkriptie bevat 34 pagina’s.

Ik volg lang niet alles. Politiek heeft mij nog nooit één dag kunnen boeien.vanwege inhaligheid en inconsequentie. Daardoor zijn de enorm belangrijke bijdragen van Benjamin Fulford, die in Japan woont, aan mij voorbij gegaan. Dus is dat ook bij deze bijeenkomst en in dit verslag niet mijn ding.

Toch, ondanks de ontbrekende voortgang van gebeurtenissen, is er informatie die alles een beetje begrijpelijker maakt. Die heb ik er uit gelicht. Het is nog niet af. Ik ben op de helft met lezen. Hier alvast mijn eerste bijdrage.. M.



Citaten uit:

Het GoldFish-rapport nr. 133
Exo / Geo Politieke Ronde Tafel Met
Cobra, Benjamin Fulford en Kauilapele
20 september 2017


Pagina 7 Cobra

Er zijn goede mensen die precies weten wat er aan de hand is en dit probleem oplossen, maar het probleem is dat .... Ik zou zeggen dat de planetaire oorlog een weerspiegeling is van de galactische oorlog tussen het licht en het donker, dat is een oud conflict dat al miljoenen jaren aan de gang is en nu definitief wordt opgelost. en wat we hier hebben is dat uiteindelijk een staat van bewustzijn en spiritualiteit, een gedachte over materie, deze technologie zal ontwapenen en dit is vanuit mijn perspectief en vanuit het perspectief van de Weerstandsbeweging (Resistance Movement = RM red.)  waarom het belangrijk is om meditaties te hebben, om een ​​bewustzijnsresonantieveld op de planeet te creëren die de acties van de Lichtkrachten en hun geavanceerde technologie zal ondersteunen om de geavanceerde technologie te ontwapenen die, volgens mij, de negatieve militaire facties zou hebben. En dit is veel meer geavanceerd en veel exotischer dan de nucleaire bommen. Kernbommen zijn geen probleem, de RM kan ze in 15 minuten oplossen. Dat is geen probleem. Meer exotische technologieën zijn een probleem en hier kunnen we het geheime ruimteprogramma en verschillende ruimtefacties benoemen en ... het is erg aards, wat we hier op de planeet hebben, is een interplanetair conflict dat zich afspeelt op het fysieke vlak. Het wordt niet in de media uiteengezet, het is verborgen, maar het is echt en beïnvloedt elke mens op deze planeet.



Pagina 10 Benjamin Fulford

Als u naar het nieuws kijkt, ziet u dat de huidige controleurs angst en haat nodig hebben, waardoor ze deze terroristische incidenten vervaardigen en ze zeggen: oh, we moeten de terroristen haten, we moeten bang zijn voor hen, we moeten bang zijn Noord-Korea, we moeten bang zijn dat ze kernwapens hebben, je weet dat ze gewoon voortdurend angst zaaien, maar dan zie je ook het nieuws zoals afspraken om nieuwe natuurgebieden te maken, nieuwe beschermde watergebieden of een overeenkomst om Iran niet aan te vallen en dus ...

er is een groep aan de macht die ons probeert bang te houden, probeert ons boos te houden, te proberen deze negatieve emoties te houden, zo echt, het is een strijd over het psychologische proces om te beslissen wat we als een soorten doen in de toekomst. En de mensen die ons duizenden jaren hebben beheerst door angst en haat en geweld en intimidatie, verliezen de macht. Maar ja, ik moet vooral voorzichtig zijn, omdat ik in korte tijd een einde maak aan de strijd van dingen, om voorzichtig te zijn en niet zelf te worden wat ik probeer te bevechten, door boos te zijn op wat ze doen, weet je .. Dit is het soort ding waarmee we allemaal voorzichtig moeten zijn.

……

pagina 11 Benjamin Fulford

Wat ik zeg is ... er was een verdrag in het verleden en toen, na de val van de Sovjetunie, dachten mensen in de westerse machtsstructuur plotseling dat ze een carte-blanche hadden om deze dingen weer te gebruiken. En het erg nare voorbeeld was de orkaan Katrina, die werd gebruikt, ik herinner me toen destijds om te kijken of ze natuurrampen zouden kunnen gebruiken als een manier om mensen in de concentratiekampen te krijgen en ze gebruikten de afro-Amerikanen in New Orleans op dit experiment ... gelukkig was er een enorme opstand tegen de Bush-administratie en hun acties na Katrina, waardoor ze backpedal (?) hebben en de operatie in een mislukking moesten  omzetten, maar ze probeerden dat te doen.


Pagina 12 Cobra

Ik heb dat document geplaatst om aan te tonen dat weersbeïnvloeding  echt is en het gebeurde op de dag dat orkaan Irma verscheen, eigenlijk, nee, dit was voor de orkaan Harvey. Op de dag dat die orkaan verscheen was er een ‘cloudseeding’ in bepaalde gebieden van Texas. Dus dit laat eenvoudig zien dat weerswijzigingen echt zijn.
Maar nu hebben we de tegenmedicijn, we hebben onze massameditaties. We hadden een massa meditatie voor orkaan Irma en het effect op Florida van deze meditatie was vrij sterk, er waren verwachte winden in Tampa. Ze verwachtten winden van 140 mijl per uur en de werkelijke wind was misschien 20 of 30 mijl per uur, dus dit ... je kunt zien hoe effectief we kunnen zijn.
.......
Er zijn veel factoren hierop en ik heb dit al genoemd, het is de toegenomen activiteit van de zon door de toenemende activiteit van het Galactic Centrum en deze activiteit leidt tot de zuivering van de Aarde. Een deel van deze toename maakt deel uit van een natuurlijk proces, maar dit natuurlijke proces wordt gemanipuleerd door de Cabal en ze willen de natuurlijke zuivering in een ramp omzetten.
En weer heb ik aangetoond en we hebben aangetoond dat we hier een tegenmaatregel hebben. We kunnen deze grote natuurrampen veranderen in veel, veel minder schadelijke stormen die niet zo'n grote invloed op de mensheid hebben.


Pagina 16 Benjamin Fulford

Ik geef je een voorbeeld, ik heb gisteravond gepraat met een senior Japanse gangster, die voor de regering werkt, en hij is ... je weet dat ze biljoenen dollars krijgen, letterlijk van de regering, om je in de ganzenpas te laten lopen. En ze zeggen dat ze dat goudmijntje niet zullen opgeven, weet je, ‘ik krijg mijn mooie auto's en mijn mooie vrouwen en mijn grote plek en nee, ik ga niet opgeven, sorry’, dat was het antwoord toen ik probeerde hem te overtuigen om te werken voor de goede kant.


Pagina 16 Cobra

oké, de sleutel hier is om evenwicht te hebben, de sleutel hier is niet om jezelf te verwaarlozen, maar ook niet om anderen te verwaarlozen, evenwicht te hebben en dan is een vraag zo simpel: je kan alle fancy auto's en alle fancy vliegtuigen hebben, maar je zal niet gelukkig zijn, omdat er iets mis is in je leven. Aan de andere kant kun je alle armoede bewustzijn hebben en erg spiritueel zijn en ook niet gelukkig. Dus de sleutel hier is om een evenwicht te vinden tussen het fysieke en het spirituele en dan ja, je kan werken voor de goede jongens en ja, je kan nog steeds de fancy auto's en de vliegtuigen hebben.


Pagina 17/18 Louisa / Cobra

Louisa: dus, waar gaat dit heen Cobra, zullen we het wereldwijde valutaherstel (The Event red.) hebben? En ondersteund met goud? Als het niet hier is, is het niet echt goud gedekt...

Cobra: ok, het goud wordt teruggegeven. Ok, ik zal uitleggen: De RM, ... eigenlijk, het huidige financiële systeem wordt elektronisch gecontroleerd door middel van zeer geavanceerde AI-programma's van een computer, die fysiek gesitueerd is in het centrum van Manhattan, in de handen van de slechte jongens en eigenlijk is het hele banknetwerk gecontroleerd via dat AI-netwerk en dit is de reden waarom de goede mensen niet in de handelsprogramma's kunnen komen, het is ze verboden om de handelsprogramma's in te gaan en zelfs als een van de goede mannen er iets in doet, verdwijnt hij, hij verdwijnt.

Ik heb een zaak gehad met een van mijn contacten en de handel was succesvol en voltooid en toen waren er biljarden dollars op het punt om in goede projecten te worden gedaan en de persoon verdween. Dus, tot de slechten de controle verliezen, is het heel heel erg moeilijk om hier doorheen te breken, maar als de positieve militairen de verandering doen, deze zet geven, deze laatste doorbraak voor de event maken, dan kan de RM hier in hun computerprogramma binnengaan met een virus en gewoon het financiële systeem overnemen. Het is slechts één virus dat in slechts ... in minuten over de hele wereld zal verspreiden. Het hele banksysteem zal ineenstorten. En dan kunnen we het nieuwe systeem introduceren. Het nieuwe systeem zal helemaal goud gedekt zijn, maar niet volledig omdat er gewoon niet genoeg goud is voor de volledige transacties die elke dag op de planeet plaatsvinden, maar er moet een gedeeltelijk goudanker zijn, simpelweg om occulte redenen, omdat goud een fysiek anker is voor het licht in het fysieke vlak.

Steve ah

Cobra: je moet een solide fysiek anker hebben voor het financiële systeem ... Een van de redenen waarom de RM tegen cryptocurrencies voor the event is, is omdat de meeste computers worden geëxploiteerd. Elk Windows-programma systeem heeft een achterdeur naar de NSA en niet de goede mensen in de NSA, maar de slechteriken daar, en is ook gekoppeld aan het wereldwijde financiële systeem, zodat een van de plannen van de Cabal is om bitcoin te introduceren, om alle cryptocurrency te introduceren zodat iedereen ze gebruikt en dan de knop indrukt en alles overneemt wat u op uw computer hebt. Dus, ik zou waarschuwen voor Cripto-valuta's hier omdat alles op dit moment windows is gebaseerd en dat is de achterdeur en niet de veilige manier om daar geld te parkeren.





Vertaling: Maria  mariaenbuitenaardsen.blogspot.nl