woensdag 7 februari 2018

Mijn lichaam voorbereiden op galactische puls !! Ik herstel mijn lichaam en gezondheid ... Hier zijn enkele tips die werken

Mijn lichaam voorbereiden op de galactische puls !! Ik herstel mijn lichaam en gezondheid ... Hier zijn enkele tips die werken

Vertaling: Hier staat: Je ging akkoord met ontwaken voordat je geboren werd.


Hoe beter je je voelt, hoe meer je toestaat. - Abraham

Ashtar: De Galactische puls komt op je pad, alles zal in een oogwenk veranderen  ... Tijd voor waarschuwingen is voorbij ... Alle kanten zijn lang gekozen

Als u vatbaar bent voor ziekte- en gezondheidscomplicaties of als u eenvoudig verbeterde versies van uzelf bereikt ... bekijk het dan ...


We leren nu wat er nodig is om gezond te zijn in deze tijd ... omdat de mensheid ook betrokken is bij een grote muterende fase (ja soms worden de grootste gebeurtenissen niet in de krant gezien waar?) ...
De grote afbeelding:
De problemen met bestaande gezondheidsonevenwichtigheden staan ​​haaks op de gammastraling die onze planeet vernietigt ... er is een behoefte aan een kosmisch gezondheidsperspectief om echt te zien wat er gebeurt en om gezond te worden.
Elke dag leg ik wat klei in mijn bad, soms gemengd met een beetje olie, himalayazout, essentiële oliën, boron, magnesium ... Ik zal dit minerale bad afwisselen met meer zuur (appelciderazijn) om kalkaanslag of alkaliteit af te breken (baking soda) om calcium aan het lichaam te hechten. Ik hou ervan te weten dat de mineralen in dit bad voedzaam zijn. In mijn dagelijkse smoothie, voeg ik klei en / of houtskool aan mijn smoothies toe ... voor verdere ontgifting en remineralisatie. Ik oefen mijn nek, om lymfe en paralymfe te activeren om ervoor te zorgen dat het calcium in mijn lichaam zich hecht aan hard weefsel en niet aan zacht weefsel. Ik identificeer alle delen van mijn lichaam die stagneren en ik verplaats de energie daar. Ik voeg vitamine K, K2, D, D3, extra magnesium aan mijn dieet en extra jodium toe. Ik zorg ervoor dat er probiotica en enzymen in mijn dieet zitten, zodat ik voedsel met gezonde darmen kan verteren. Ik geniet ervan te weten dat niet-biologisch voedsel anti-biotica is die mijn gezondheid doden ... het geeft me plezier om levend voedsel te ontkiemen, zodat ik niet langer afhankelijk ben van de supermarkt voor hun voedsel ... Ik beperk alle zetmeelrijke voedingsmiddelen, die onnatuurlijke voedingsmiddelen zijn . Ik loop voorbij 99% van alle supermarktvoedsel omdat niemand een gezonde versie van me steunt. Ik bestel mijn bulk biologische zaden online. Ik gebruik geen koeling. Ik voeg rundertalg toe aan mijn sauzen en soepen, omdat ik me herinner dat mijn voorouders de organen aten om gezond te zijn, niet de spieren. Ik zegen mijn water*. Ik resoneer met de energie van goud, om mijn DNA te herstellen. Ik heb een shungitische steen in mijn water voor straling. Ik voeg mineralen toe aan mijn bloed en oefen vervolgens om gemineraliseerd bloed te maken naar lichaamsdelen die ik opnieuw opbouw via warmte die wordt gegenereerd door oefening. Ik word sterker dan ooit tevoren. Ik kan gedemineraliseerd voedsel zien, een oorlogsdaad zijn ... en ik leef in vrede. Ik ben een nieuwe versie van de mens aan het worden, terwijl ik gezond word en balans bereik. Ik besef dat de mutatie van mijn DNA iets is waar ik op moet letten.
Ik heb 12 jaar gezondheidstips gedeeld op het internet ...
Liefde,

* water zegen je door het te bedanken, voor zover ik weet. red.

Indian in the machine


Stoppen met koffie (meestal) ... ik ging van een gewone koffiedrinker ... naar één kopje in de laatste drie weken ... geen ontwenningsverschijnselen ... Ik had het gevoel dat ik niet zo gezond kon zijn als ik zou willen, met die gewone koffie in de ochtend ...

Vegan Police Jaw Dropper! Groenten zijn niet inherent gezond, of de beste morele keuze ... Hier is waarom! (http://www.indianinthemachine.com/2017/10/10/vegan-police-jaw-dropper-vegetables-arent-inherently-healthy-or-the-best-moral-choice-heres-why/)

Ultieme Wholistic gezondheids Drank voor het zure, kankerachtige, ondervoede, zieke en gewoon ongezonde, die een snelle ommekeer wensen. (http://www.indianinthemachine.com/product/ultimate-wholistic-healing-drink-for-the-acid-cancerous-malnourished-diseased-and-just-plain-unhealthy-who-desire-a-quick-turnaround/)

Als je 1 theelepel tot 1 eetlepel bentonietklei water drinkt, en wat appelciderazijn krijgt, en himalayazout ... elke dag, veel gezondheidsproblemen opruimen. Voor de grootste gezondheid hebben we mineralen nodig in water en voedsel, en de beste oplossing aanbevolen door buitenaardse commandant, Hatonn ... appelciderazijn ... tafelzout is bijtend. We hebben ook de meest volledige hydratatie nodig ... himalayazout hydrateert ... sommige wateren "gaan door je heen" ... zoals gebottelde zure wateren ... merk je dat op? (http://www.indianinthemachine.com/2017/06/12/if-you-drink-1-tsp-to-1-tablespoon-of-bentonite-clay-water-and-get-some-apple-cider-vinegar-going-and-himalayan-salt-everyday-many-health-issues-clear-up-for-fullest-health-we-need-minerals-in/)

Maak zuurstofrijk gemineraliseerde klei water: compressor Quadrillions(?) van zuurstofstoot van cellen  en her-mineralisatie, en de algemene Wholistic gezondheidsvoordelen. (http://www.indianinthemachine.com/product/magical-clay-water/)

10 geluidsgenezing gezondheidsvoordelen (http://www.indianinthemachine.com/2017/03/05/10-sound-healing-health-benefits/)

Hoe kreeg ze het gezondste bloed? Geen ontsteking, geen kanker, geen Candida ... Dezelfde manier waarop mensen het eeuwenlang hebben gedaan! (http://www.indianinthemachine.com/2016/10/16/how-did-she-get-the-healthiest-blood-no-inflammation-no-cancer-no-candida-same-way-people-have-done-it-for-ages/)

Ondertussen zijn de meesten van ons doordrenkt van grote gezondheidsproblemen ... chronische stijfheid, pre-kanker of kanker, aan zuurgraad gerelateerde problemen, emotionele verwarring, onvermogen om helder te denken, opgeblazen gevoel, kramp, toxiciteitsproblemen, eenzaamheid, en meer ... (http://www.indianinthemachine.com/2016/10/24/by-now-the-majority-of-us-are-steeped-in-major-health-issues-chronic-stiffness-pre-cancer-or-cancer-acidity-related-issues-emotional-confusion-inability-to-think-clearly-bloating-cramping-t/)


http://www.indianinthemachine.com/2018/02/07/i-am-restoring-my-body-and-health-here-are-some-tips-that-work/

Vertaling: Maria. (Ik ben me bewust dat veel van deze aanbevelingen via de links in het engels zijn. Evengoed zit er in de direkte tekst al veel informatie. Ik hoop dat het bijdraagt tot een grotere gezondheid. M.)