maandag 7 mei 2018

VIDEO: BORAX WONDER. NATUURLIJKE GENEZING VAN ARTRITIS, VERWIJDERING VAN ZWARE METALEN EN MEER.




Gepubliceerd op 7 januari 2017

Boron, is een vereist sporenmineraal. Ik presenteer de menginstructies en info over dit volledig natuurlijke natriumboraat. Bekijk op een computer alle annotaties en links. Deze video geeft informatie over mijn ervaringen / genezing van levenslange degeneratieve artritis en de verwijdering van fluoride, zware metalen, toxines en verkalking van de gewrichten en spieren / lichaam, waarvan ik dacht dat het gewoon een ouderdom was, maar vond dat het vergiftiging  was, tekort aan mineralen ... Iedereen is zo anders en ik adviseer niemand op de een of andere manier om te doen wat ik doe; en als een afwijzing van aansprakelijkheid, zou ik u adviseren om naar uw gezondheidswerker te gaan, die weet en uw behoeften kan monitoren ...

Borax is door velen in vele deskundigheden gekend, als een veilig en effectief gedolven mineraal om op veel manieren te gebruiken. Ik wil de veiligheidsfactoren van Borax verduidelijken, om misverstanden te verhelderen ... Volg ten eerste altijd de aanbevelingen en waarschuwingen van de fabrikant om veilig te zijn ... Borax is een mineraal dat wordt gedolven zoals veel zouten ... en om de toxiciteit van borax in het juiste perspectief te plaatsen, moet erop worden gewezen dat verwerkt tafelzout 1,5 is en bijna 2 maal meer toxisch bij inname dan borax. Ik wijs dit naar diegenen die zich zorgen maken over Borax als een gif en men moet het als zodanig beschouwen, omdat men ook moet rekening houden met tafelzout onder zijn eigen veiligheidsinformatiebladen als meer giftig en daarom ook de aanbevolen waarschuwingen op bewerkt zout in acht nemen .. .. Nogmaals, men moet voorzichtig zijn bij het gebruik van borax, maar men moet ook begrijpen dat zout giftiger is bij ingestie, dan bij borax zoals vermeld op MSDS (Material Safety Data Sheet) voor borax en voor zout.


https://operationdisclosure.blogspot.nl/2018/05/video-borax-miracle-naturally-cure.html?utm_source=feedburner&utm_medium=email&utm_campaign=Feed:+OperationDisclosure+(Operation+Disclosure)