zondag 8 oktober 2017

Canada's 60's Scoop (schop) Indian Residential School Uitbetaling ... De Ware Interne schop







Maria
Can I use it for my webblog please? It’s so personal. If not I understand.
And thanks for your heart again…
Love


$ 750M voor '60s Scoop overlevenden om' donker en pijnlijk hoofdstuk 'aan te pakken

CTV News-1 uur geleden
Omringd door Chief Marcia Brown Martel en Sixties Scoop overlevenden, Crown-Inheemse Relaties en minister van Noord-Zaken Carolyn ...
Alberts '60s Scoop overlevenden zeggen nederzetting een goed begin, maar sommige ...
Globalnews.ca-7 uur geleden
Zetkap op $ 800M Sixties Scoop-overeenkomst toont feds om ...
Nationale Post-5 uur geleden
Montreal Sixties Scoop overlevenden kritisch op federale nederzetting
CBC.ca-12 uur geleden
'60s Scoop deal om slachtoffers te compenseren, fondsenverzoening stichting
Toronto zo'n 8 uur geleden
Overlevenden van '60s Scoop delen verhalen van verlies als Ottawa kondigt ...
In-diepte-Toronto Star-5 uur geleden
2. $ 25000 tot $ 50000 klinkt goed op het eerste gezicht ... aardig ... dan als je beseft dat dit slechts $ 3000-4000 dollar bedraagt ​​die meer dan 45 jaar is samengesteld!
Controleer jezelf! http://www.moneychimp.com/calculator/compound_interest_calculator.htm
3. Nu, wees echt hier ... als de regering het voedsel, lucht, water en bodem verontreinigt ... dan geloof je echt dat ze dit donkere en pijnlijke hoofdstuk beëindigen, of is er gewoon een ander probleem?

(Google heeft een heleboel tegengewerkt. Ik kan veel van de illustraties niet plaatsen. Kijk daarvoor op het orginele artikel op de site:
http://www.indianinthemachine.com/2017/10/07/canadas-60s-scoop-indian-residential-school-payout-the-true-inside-scoop/ red.) Foto van door chemtrails vervuilde luicht

4. Wees geen slachtoffer over deze laatste scam ...
Slachtoffer zijn is de makkelijke plek ... het is de plek om naar me te kijken. -Elijah
Als je geen stem hebt, dan ben je altijd het slachtoffer. -Elijah


5. Blijf je stem gebruiken ... met liefde ... vertel ons jouw verhaal ... en schrijf het gelukkigste einde dat je kan dromen ... liefde wint ons leven terug van de slachtofferrol ... niet het geld.

Image result for dieter braun indian

De overheid heeft kinderen uit hun huizen gesleurd ... hun leven voor altijd veranderd ... en wil het nu met geld vereffenen

2.
Voice Touches Heart05:553.
Holy01:344.
To My Spirit Almighty04:11




http://www.indianinthemachine.com/2017/10/07/canadas-60s-scoop-indian-residential-school-payout-the-true-inside-scoop/: foto van Trudeau die een popi selfie maakt

 

6. Overigens, de overheid maakt dit uitbetalingsgeld UIT HET NIETS! Dus het is niet een beperkte begroting ... maar dat is  een ander hoofdstuk ...ZOALS  VERKIEZINGEN, FOTO OPS EN STRALENDE  GELUKKIGE POLITICI ... DIE SLECHT ZIJN






Canadese premier Justin Trudeau voorspeld in 2011 door futuristisch videospelletje ... Tot nu toe gaat hij over fake foto's en valse woorden, en geen wezenlijke zaken, Chemtrails blijven vallen op inheemse land.



(Kijk  op het orginele artikel op de site:

http://www.indianinthemachine.com/2017/10/07/canadas-60s-scoop-indian-residential-school-payout-the-true-inside-scoop/)




7. Vernietiging van het bewijs ... oh ja ... zo sorry, ben je?

(Google heeft een heleboel tegengewerkt. Ik kan veel van de illustraties niet plaatsen. Kijk daarvoor op het orginele artikel op de site:
http://www.indianinthemachine.com/2017/10/07/canadas-60s-scoop-indian-residential-school-payout-the-true-inside-scoop/)


8. De regering heeft zelfs gewacht tot er veel zijn gestorven ... zoals mijn moeder.

Image result for gertie braun

Vaarwel - door Gertie Braun

Voor één ogenblik ben ik een adelaar
Een beetje dichter bij de hemel
Verheug je voor mij om mijn mensen
Want ik ben niet meer in de gevangenis In het midden van het hemelse blauw
Ik sla mijn vleugels op tot ziens
Mijn geest glijdt naar de parelpoorten
Eindelijk zwaaien met vrijheid De lucht is koel en fris
Mijn veren houden me warm
Onthoud mij op mijn gelukkigste tijden
En vergeef me over mijn ergste, huil niet om mij, mijn kinderen
Want de pijn is voor altijd weg
Verheug je voor mij om mijn mensen
Want ik ga naar de Heer toe, ik sluit mijn vleugels
En buig mijn hoofd
Mijn afscheid voor jullie allemaal
Bedankt dat je er voor me bent
ik hou van je

ik hou van jullie allemaal

DIT IS HOE EEN ENGEL VORMT: TER NAGEDACHTENIS AAN GERTIE BRAUN, MIJN MOEDER


Gertie Braun (Moosehunter / elandjager)
1 mei 1943 - 30 april 2010

Moeder van mij ... geliefde adelaar, gekoesterde vriend en geïnspireerde familiale geest ... stijgend boven mijn aardse gezicht. Ik weet dat je deze woorden zo duidelijk leest alsof ik ze voor je zing ... je tijd op aarde is voorbij, ik wens dat je weet dat ik van je hou, meer dan aardse woorden en gevoelens kunnen overbrengen. Veel engelen zingen nu je naam, hoe geweldig en helemaal passend. Het leven is eeuwig, hoewel op aarde het een uitdaging kan zijn om het te geloven, ik ben helemaal overtuigd. God heeft u veilig en rustig naar een van zijn vele herenhuizen gebracht. Je hebt je nieuwe huis verdiend. Je hebt je geloof en liefde in leven gehouden en liet het  zien in je aardse gloed. Je kwam  je vele aardse missies begrijpen en te vervullen, als kind, zus, moeder, grootmoeder, vrouw, vriendin, ambachtsman, gemeenschapslid en genezer.

Op aarde vloog je creativiteit vrij en ik heb gedeeld in je vreugde en uitdaging om je persoonlijke geschenken te gebruiken als bron van genezing van zelf en anderen. Zo zeldzaam is het om te kijken hoe je de ouders zorgen voor de gezondheidsbehoeften van anderen, maar dat is wat ik meegemaakt heb ... je waste en masseerde de voeten van anderen en zalfde ze met olie en je eigen levenskracht, is maar een voorbeeld.

In je broze lichaam vertegenwoordigde je Gods kracht en liefde. Ik had zo veel vertrouwen in je macht om te overwinnen, het is nog steeds een verrassing dat je hier niet meer in het lichaam bent. In feite ben je voor mijn ogen verjongd, een zeer zeldzame demonstratie van iemand's vastberadenheid om gezond te zijn zo ik er ooit een zag. Ik was verheugd over je vreugde, want je zou verhalen delen van mensen die dachten dat je 10-20 jaar jonger was dan wat je eigenlijk was. We hebben veel goede tijden gedeeld en ik was zo gezegend dat ik een van de weinige volwassenen was die  regelmatig met zijn ouders optrok. We hebben tal van koffie, maaltijden, reizen gedaan en vaak meegewerkt aan het verdienen van ons dagelijks brood door middel van ambachten, ionische voetbaden, drummen ... concerten en gezondheidsevenementen. We hebben onze harten samen geweven en tegelijkertijd aan ons leven gewerkt, is dat niet het ultieme!


Samen hebben we gepraat als de bloedindianen die we zijn ... over de luchtgeesten, de wolken, Jezus (Sananda), adelaar observaties, ufo waarnemingen, buitenaardsen, genezing, geestvisies, ontgifting, gezond eten en moeder aarde. we drumden samen op de oevers van Manitou. We hebben gevist in de noordelijke Saskatchewan meren. We hebben groenten en spruiten geserveerd ... Ik herinner me nog altijd hoeveel u van mijn gekweekte zonnebloem spruiten-jus gezoet  met honing hield.


We hebben voortdurend wegen met elkaar en anderen gedeeld, hoe we van de moderne wereld ontgiftten omdat we dingen kenden waarvan de massa's de neiging hebben om te negeren. Je wist  van veel samenzweringen die momenteel in onze onrustige wereld worden voortgezet: chemtrails, fluorwater, maatschappelijke hersenspoelingen, cell phone toren hersenspoelingen, mobiele telefoon straling, tafelzout en de vergiftigingen in het supermarktvoedsel.

Je wist het belang van het jaar 2012 en de kwantumverschuiving die het vertegenwoordigt en ik heb je bezorgdheid gedeeld en nog steeds gedaan over dat mensen hun gezondheid serieus nemen als ze de komende verschuivingen willen overleven.

Vele anderen erkenden uw wijsheid en geestelijke gaven, noemen u 'ouderling' en gingen naar u op zoek voor advies en ondersteuning. Ik hoorde voortdurend van mensen die 'naar je toe gerend' waren ... en met een glimlach, een paar woorden over je vertellen.

Je bent gekomen om me te herkennen voor wie IK BEN. Je hebt me een oude ziel genoemd. Je hield van mijn stem, je hebt me je knappe zoon genoemd, je hebt mijn muziek mooi gevonden, ik weet dat je elk woord meende omdat je echt in mij geloofde. U bent zo'n steun geweest dat mijn dromen ook uw dromen zijn geworden.

https://indianinthemachine.bandcamp.com

Je hield van al je uitgebreide familie van je kinderen en je kennissen en je kerk en daarbuiten. Je hebt mij en zoveel anderen je kracht geschonken, ik weet zeker dat dit zo duidelijk is als ooit voor jou. Jij vertelde me dat je Gods aanwezigheid in mij kon voelen. Mama, op je betere dagen, heb je gewoon de aanwezigheid van God uitgestraald, en ja, het was en zal altijd Goddelijk zijn.

Onze geesten hebben elkaar op zoveel verschillende manieren samengevoegd, ik kan zien waarom zo duidelijk, zelfs door mijn tranen, waarom ik deze wereld door u ben binnengegaan. Het was een uiterst aangename en liefdevolle tijd voor ons, onze tijd samen op aarde. Het is nu voorbij maar nooit vergeten en voor altijd gezegend. Mag de kracht en schoonheid van uw succesvolle tijd op onze planeet een voorbeeld zijn voor alle zielen, zowel fysiek als niet-fysiek.

Als de tranen drogen en dat  zullen ze, zal ik je nog steeds vieren ... het weten. In jou heb ik uit eerste hand gezien hoe een aardse engel vormt. Mijn tranen, mijn lieve engelmoeder, vertegenwoordigen mijn verlies en mijn winst en mijn vreugde. Jij bent het, jij hebt mij, zowel in geest als ziel, vereerd door je aardse reis te delen, zo vrij met je liefde ... en de geboorte van de mijne te geven.

Je zoon, Dieter


Ter ere van het aardse leven en ter nagedachtenis van mijn moeder, voel je vrij om mijn websites te lezen en te delen met de nodige genezing, kennis, wijsheid en waarheid. De cirkel is nooit gebroken. www.indianinthemachine.com


Indian in the machine



 http://www.indianinthemachine.com/2017/10/07/canadas-60s-scoop-indian-residential-school-payout-the-true-inside-scoop/

vertaling: Maria